Torment: Tides of Numenera: 3,22 mln zebrane, informacje o grafice i fabule

Torment: Tides of Numenera zebrał już na Kickstarterze 3,22 mln dolarów. Choć żaden nowy cel nie został osiągnięty, inXile opublikowało aktualizację skupiającą się na grafice, fabule i nie tylko.

Kwestia grafiki jest wciąż sporą niewiadomą. Deweloperzy poważnie zastanawiają się nad stworzeniem pre-renderowanego środowiska 2D, o które prosi wielu fanów serii. To rozwiązanie tańsze i teoretycznie łatwiejsze do wykonania, choć trzeba pamiętać, że sercem gry będzie Unity Engine - silnik 3D, co również niesie z sobą pewne konsekwencje.

Deweloperzy przedstawili także nowe, duże miasta, które może trafić do gry wraz ze spełnieniem jednego z przyszłych celów. Mowa o Oasis of M'ra Jolios - cudownej enklawie życie po środku wielkiej pustyni. Szczegóły na temat metropolii można znaleźć w samym artykule.

 

Autor tekstu, Kevin Saunders, poruszył również kwestię współpracy z Obsidianem na polu technologicznym. O wiele bardziej interesująca jest jednak opowieść Nathana Longa na temat fabuły, którą obejrzycie poniżej. Polecam.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.