Torment: Tides of Numenera zebrał już na Kickstarterze 3,22 mln dolarów. Choć żaden nowy cel nie został osiągnięty, inXile opublikowało aktualizację skupiającą się na grafice, fabule i nie tylko.
Kwestia grafiki jest wciąż sporą niewiadomą. Deweloperzy poważnie zastanawiają się nad stworzeniem pre-renderowanego środowiska 2D, o które prosi wielu fanów serii. To rozwiązanie tańsze i teoretycznie łatwiejsze do wykonania, choć trzeba pamiętać, że sercem gry będzie Unity Engine - silnik 3D, co również niesie z sobą pewne konsekwencje.
Deweloperzy przedstawili także nowe, duże miasta, które może trafić do gry wraz ze spełnieniem jednego z przyszłych celów. Mowa o Oasis of M'ra Jolios - cudownej enklawie życie po środku wielkiej pustyni. Szczegóły na temat metropolii można znaleźć w samym artykule.
Autor tekstu, Kevin Saunders, poruszył również kwestię współpracy z Obsidianem na polu technologicznym. O wiele bardziej interesująca jest jednak opowieść Nathana Longa na temat fabuły, którą obejrzycie poniżej. Polecam.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!