David Gaider o błędach w Dragon Age II i produkcji Dragon Age III

Rock, Paper, Shotgun uciął sobie ostatnio pogawędkę z Davidem Gaiderem, głównym scenarzystą serii Dragon Age. Deweloper BioWare wypowiedział się na temat błędów popełnionych przy produkcji Dragon Age II, a także napomknał o najnowszym projekcie studia.

Kilka słów na ten ostatni temat:

 

Pracujemy nad wieloma sprawami jednocześnie. Nie możemy po prostu ich pominąć. To są rzeczy, które pozostawiliśmy otwarte na koniec Dragon Age II. Nie możemy po prostu rozpocząć czegoś zupełnie nowego. Nie możemy zwyczajnie przeskoczyć przez cały kontynent i nagle zająć się zupełnie czymś innym. To są sprawy, które muszą zostać uzupełnione. Prawdopodobnie rozpoczniemy jednak całkowicie nowe wątki. Będziemy próbować różnych elementów narracji - powiedział Gaider zapytany o kontynuację wątków z Dragon Age II.

Wygląda więc na to, że święta wojna pomiędzy magami i Templariuszy jest nieunikniona. Pełny wywiad znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.