Kickstarterowa kampania Divinity: Grzechu pierworodnego zebrała już oinad 344 tys. dolarów. Tak dobry wynik przy 20 dniach do końca kampanii skłonił deweloperów do postawienia sobie i nam nowych, ambitnych celów.
Sytuacja przedstawia się następująco:
- 500 tys. - do gry zostanie dodany The Shelter Plane At The End Of Time. Będzie to specjalna lokacja służąca za bazę operacyjną, położona w innym wymiarze. Otrzymamy również sporo możliwości zmian w wyglądzie tego miejsca.
- 650 tys. - dodanie do mechaniki gry talentów i traitów. Rozwinie to możliwości gracza zarówno w sferze walki, jak i poza nią (np. natychmiastowe odsyłanie przedmiotów do The Shelter Plane At The End Of Time).
- 800 tys. - najemnicy staną się kompanami, a to oznacza, że uzyskają bogate portfolio - własną historię, cele, zadania, a także rozwiniętą komunikację z dwójką głównych bohaterów. Co więcej, będzie ich można odesłać do The Shelter Plane At The End Of Time, jeśli sprawy przybiorą nienajlepszy obrót...
- 1 mln - postaci niezależne uzyskają własny harmonogram dnia i nocy, zależny także od pogody. Zmiany pór dnia i pogody znajdą również swoje odzwierciedlenie w magii - takze tej dostepnej dla gracza.
Dokładny opis wszystkich celów znajdziemy w najnowszym artykule autorstwa Svena Vinckego. Poniżej natomiast prezentujemy próbkę muzyki z gry, którą przygotował doskonale znany wszystkim fanom serii rosyjski kompozytor, Kirill Pokrovsky. Polecam!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!