Najnowsza aktualizacja projektu Divinity: Grzechu pierworodnego wnosi sporo do naszej wiedzy o mechanice gry. Deweloperzy ujawnili bowiem rdzeń systemu statystyk postaci.
Obyło się tutaj bez niespodzianek. Podstawowymi atrybutami bohaterów będą siła, zręczność, inteligencja, wytrzymałość i szybkość. Wartość powyższych staytystyk (jak i tych pochodzących z różnego rodzaju przedmiotów) będzie wpływać na pomniejsze atrybuty, takie jak obrażenia, pancerz, mana czy rzuty obronne. Szczegóły można znaleźć w samym artykule, który jest dostępny tutaj.
Warto również wspomnieć o wywiadzie z Kirillem Pokrovskym, głównym kompozytorem gry, z którym rozmawiał szef projektu - Sven Vincke. Rozmowa dotyczy oczywiście muzyki w serii Divinity. Na koniec Rosjanin opowie co nieco o pewnej niespodziance dla fanów serii... Jakiej? Obejrzyjcie poniższe wideo, żeby się tego dowiedzieć!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!