Wiedźmin 3 celuje w kinową jakość grafiki

Apetyt rośnie w miarę jedzenia - to powiedzenie można z łatwością odnieść do studia CD Projekt RED. Choć ostatnia odsłona Wiedźmina zostala powszechnie uznana za jedną z najlepiej wyglądających gier na rynku, to jednak polski producent nie zamierza spocząć na laurach. Wiedźmin 3 ma się prezentować jeszcze okazalej.

 

Wszystko sprowadza się do tego, że CD Projekt RED uwielbia wyzwania. Stworzenie cieszącej oko grafiki przy tunelowych, liniowych poziom jest całkiem proste, ponieważ zawsze wiadomo, gdzie gracz będzie patrzył - powiedział w rozmowie z Gamingbolt projektant zadań, Paweł Sasko.

Kiedy jednak gra ma rozmiary Wiedźmina 3, to staje się to nieporównywalnie większym wyzwaniem i właśnie to najbardziej ekscytuje naszych grafików. Screenshoty, które do tej pory pokazaliśmy, zostały stworzone na bazie starej wersji silnika z przestarzałym modułem renderującym. Większość z tych rzeczy została napisana na nowo i sądząc po efektach celujemy w kinową jakość grafiki w grze - kontynuował pracownik CDPR.

Brzmi świetnie - oby w pogoni za piękną grafiką CDPR nie zapomniało o najważniejszym elemencie obu wydanych Wiedźminów: fabule.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.