Wasteland 2: samoobrona na każdym kroku

Zdolność do samoobrony to podstawa podczas przemierzania pustkowi w Wasteland 2. Stąd najnowsza aktualizacja skupia się wokół problemu broni, wspominając przy tym o ogólnym postępie prac nad grą.

A ten jest już na bardzo zaawansowanym etapie. Projektanci mają już rozplanowaną większość 14 głównych lokacji (tyle ich właśnie będzie w grze), ukończono 95% dialogów, a AI oraz system ekwipunku są już w pełni funkcjonalne. O tym ostatnim powinniśmy niedługo przeczytać osobny artykuł; na razie skupmy się na broni.

W Wasteland wraz z postępem gry wymienialiśmy pistolety na coraz to większe i groźniejsze "zabawki". Nowe dzieło inXile podchodzi do problemu z zupełnie innej strony: definiuje potężną broń dla każdej klasy (m.in. pistolety, pistolety półautomatcyzne, karabiny, karabiny snajperskie), dzięki czemu będziemy mogli używać wybranego typu giwery od początku do końca gry. Oczywiście każda broń ma swoje wady i zalety. Przykładowo, półautomaty zużywają mniej punktów akcji, ale zadają mniej obrażeń i mają mniejszą szansę na przebicie pancerza wroga. Efektownie będzie też wyglądać walka przy pomocy broni ciężkiej. Co ciekawe, odrzut jednej z nich może poważnie zaszkodzić postaciom, które stałyby za bohaterem korzystajacym z tego narzędzia zagłady. Całość prezentuje się więc bardzo atrakcyjnie.

 

Na koniec warto wspomnieć, że inXile uruchomiło czwartą część projektu W.A.S.T.E, dzięki któremu fani mogą tworzyć modele konkretnych elementów Wasteland 2 i liczyć na to, że deweloperzy odkupią je i umieszczą w grze. Szczegóły dotyczące najnowszej odsłony inicjatywy znajdują się tutaj.

Z kolei z całym artykułem w oryginalnej wersji zapoznacie się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.