Torment: Tides of Numenera twierdza coraz bliżej ufundowania, kolejne informacje o świecie i rozgrywce

Po dłuższej przerwie doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji projektu Torment: Tides of Numenera. Studio inXile w pocie czoła pracuje nad pierwszą fazą produkcji gry, podczas gdy już niedługo deweloperzy mogą mieć jeszcze więcej pracy - twierdza gracza jest coraz bliżej ufundowania.

Warto przypomnieć, że wspomniana twierdza, służąca za swego rodzaju schronienie i miejsce operacji, była celem kampanii, którego nie udało się osiągnąć (4,5 mln). Niemniej z uwagi na dużą aktywność fanów w ostatnich dniach zbiórki pieniędzy, inXile obiecało wypełnić założenia celu (oprócz twierdzy gra ma zyskać także większą "głębię"), jeśli tylko kwietniowe dotacje z PayPal pokryją brakującą sumę - ok 200 tys. dolarów. Na tydzień przed końcem inicjatywy brakuje już niespełna 94 tys., a to oznacza, że deweloperów czeka chyba jeszcze więcej pracy...

A co oznacza owa "głębia"? Adam Heine wyjaśnia, że chodzi tutaj o zwiększenie liczby dostępnych wyborów (głównie dialogowych) i wiążących się z tym konsekwencji. Dzięki temu niektóre historie mogą zawierać nawet 3-4 różne rozwiązania, które zamkną drogę do pewnych wydarzeń i otworzą ją dla zupełnie nowych akcji. Co więcej, wiele spośród tych wyborów będzie miało znaczenie długofalowe, co uniemożliwi zapisywanie/wczytywanie gry do momentu wybrania "najlepszego" rozwiązania w krytycznej sytuacji.

 

Obecnie deweloperzy przygotowują narzędzia dla scenarzystów. To podstawa, by nazwiska zgromadzone wokół projektu (w tym m.in. słynny pisarz fantasy Patrick Rothfuss), mogły w niedługim czasie przelać swoją kreatywność na świat Numenery.

Kilka ciekawych informacji zawiera w sobie również film, w którym Shanna Germain opowiada o świecie Numenery, a konkretnie tej części, gdzie będzie mieć miejsce akcja nowego Tormenta - czyli na wschód od niezmiernie dzikiego obszaru znanego jako The Beyond. W trakcie oglądania możemy nawet przyjrzeć się mapie świata, a także szkicom koncepcyjnym przedziwnych stworów żyjących w The Beyond. I choćby dlatego film jest godny uwagi:

Na koniec deweloperzy przedstawili również stan czysto administracyjnych prac związanych ze zbieraniem informacji od osób wspierających projekt. Szczegóły znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.