Pierwsza faza prototypowania Project Eternity zakończona sukcesem

Project Eternity wciąż jest w fazie preprodukcji. Praca idzie jednak w dobrym kierunku, bowiem Obsidian zakończył pierwszą fazę prototypowania i przygotowuje kolejne systemy.

Wśród owoców pierwszej fazy preprodukcji można wymienić rozrastający się bestiariusz. Obsidian zaprezentował nam pierwszego potwora - Skuldra. Zobaczycie go tutaj, zaś opis przedstawiamy poniżej:

 

Skuldr posiada słaby wzrok, jednak używa swego rodzaju echolokacji do postrzegania świata duchów. To pozwala mu "widzieć" dusze, co sprawia, że ciężko przekraść się obok niego.

Obsidian pracuje też m.in. nad ogrem, którego szkic przedstawia się następująco.

Celem drugiej fazy prototypowania jest stworzenie średniej wielkości wioski ze sklepem i karczmą (szkic jest dostępny tutaj). Na wschód od niej ma znajdować się niewielki obszar nietknięty ręką człowieka, a w nim wejście do obszernych podziemi. Wszystko to będzie zespolone jedną dużą misją z kilkoma zadaniami pobocznymi. Tak stworzona lokacja ma stanowić znakomity test dla istniejących już narzędzi i pozwoli deweloperom uzupełnić ewentualne luki.

To oczywiście nie wszystko, nad czym pracuje Obsidian Oryginalny artykuł na ten temat przeczytacie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.