Kilka słów o wizualizacji bohaterów w Shadowrun Returns

Przygotowując się do zbliżającej się premiery Shadowrun Returns deweloperzy z Harebrained postanowili odsłonić kolejny rąbek "tajemnicy", jaka spowija produkcję ich dzieła. W najnowszym artykule Chris Rogers, szef działu graficznego, dzieli się z nami przemyśleniami na temat wizualizacji postaci w grze.

W tekście dowiadujemy się o tym, jak portrety wykreowanych przez nas postaci będą przekładać się na sylwetki bohaterów poruszających się wewnątrz gry. Przy tworzeniu portretów będziemy mogli wybrać kolor włosów postaci, jej fryzurę, kolor brody, a w niektórych przypadkach nawet dodać jej rogi. Co więcej, w "czystym" obrazie będziemy mogli sporo zmienić: dodać tatuaże, blizny, a nawet cybernetyczne "oko". To wszystko ma nam zapewnić lepszą identyfikację z odgrywaną postacią.

Cały system prezentuje się naprawdę ciekawie. Nie sposób jednak się o tym przekonać bez obejrzenia dostępnych w artykule Rogersa ilustracji, w związku z czym zainteresowanych odsyłam do oryginalnego tekstu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.