Divinity: Grzech pierworodny: system zarządzania nagrodami od 24 czerwca

Gracze, którzy wsparli finansowo produkcje Divinity: Grzechu pierworodnego, od dawna czekają na system pozwalający na zarządzanie swoimi "nagrodami". Taka możliwość pojawi się "prawie jutro", jak to stwierdzili deweloperzy, czyli 24 czerwca.

Pracownicy Larian Studios wciąż skupiaja się na finalizowaniu tworzenia Divinity: Dragon Commandera, stąd tym razem nie otrzymujemy żadnych nowych informacji na temat Grzechu pierworodnego. Jako ciekawostkę można jednak pokazać, jak Jan i Thomas analizują statuetkę dla "Najbardziej Obiecującej Gry RPG 2013", którą dzieło Larian otrzymało podczas kolońskiego Role Playing Convention. Zobaczcie sami. 

Na marginesie: Larian poszukuje utalentowanej skrzypaczki, która wykona nagrania wespół z Kirillem Pokrovskym. Jeśli posiadacie odpowiednie umiejętności i nie przeszkadza wam konieczność podróży do belgijskiego Gentu, koniecznie sprawdźcie ofertę pracy na stronie projektu


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.