Mod zmieniający system walki w Wiedźminie 2 już dostępny

Jeśli byliście zawiedzienie systemem walki w Wiedźminie 2: Zabójcach królów lub po prostu szukacie pretekstu na powrót do grania w dzieło CDPR, mod Andrzeja "Flasha" Kwiatkowskiego powinien być tym, czego potrzebujecie.

Moduł można pobrać stąd. Trzeba jednak zaznaczyć, że zmiany wprowadzane do gry dotyczą także wielu innych aspektów rozgrywki, co może się niektórym nie spodobać. Przypomnijmy najważniejsze cechy moda:

  • Reaktywność Geralta zwiększona do 80% na animację.
  • Reaktywność NPC-ów zwiększona do 50% na animację.
  • Geralt będzie mógł blokować ciosy podczas poruszania się - dodano nowe animacje. Statyczna pozycja obronna nie będzie już wymagana do parowania ataków.
  • Geralt automatycznie będzie parował ciosy przeciwników i odbijał nadlatujące strzały. Nie znaczy to jednak, że stanie się niezwyciężony. Szansa na sparowania ataku nie wynosi 100% i nie będzie stała - jej wartość będzie zależna od ilośći zablokowanych ciosów w krótkim odstępie czasu oraz od miejsca, w które spróbuje trafić przeciwnik.
  • Geralt oraz jego przeciwnicy nie będą już "odbijać sie" podczas parowania. Pozwala to na kontynuowanie ataku.
  • Podczas używania pozycji obronnej Geralt będzie teraz korzystał z aktywnej tarczy Quen.
  • Zmniejszeniu uległa rola przewrotów w czasie walki.

Pełna lista zmian jest dosyć długa i można ją znaleźć tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.