Sukces Legends of Dawn mimo licznych bugów

Legends of Dawn, którego premiera nieoczekiwanie odbyła się w ostatni czwartek, okazał sie sporym sukcesem, a przynajmniej tak twierdzą producenci ze studia Dreamatrix. To dosyć ciekawe, bowiem od samego początku zaczęły pojawiać się głosy, ze gra jest mocno niedopracowana.

Deweloperzy nie podali konkretnych liczb, więc musimy im wierzyć na słowo. Ostatni artykuł skupia się zresztą na licznych poprawkach, które zdają się nie mieć końca. Najpoważniejszy problem z czarnym ekranem jest najwyraźniej spowodowany problemami z modułem nVidia PhysX, choć bug nie został jeszcze w pełni zdiagnozowany.

W najnowszej aktualizacji bloga poruszono również kwestię nowych funkcjonalności, takich jak świeżo dodane Quicksave i Autosave, czy też planowane zmiany w systemie poruszania się. Deweloperzy zachęcają również do dzielenia się na forum swoimi problemami technicznymi, dzięki czemu łatwiej będzie je wyeliminować.

Wszystko zmierza więc ku ostatecznej likwidacji bugów, co jest oczywiście bardzo dobrą wiadomością. Pytanie brzmi, czy tak wielu, i to często istotnych błędów, nie można było wyeliminować w fazie beta-testów?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.