Chris Avellone wspomina KotOR II

10. rocznica premiery Knights of the Old Republic to świetna okazja do wspomnień. Eurogamer postanowił porozmawiać na ten temat z Chrisem Avellonem, który był jednym z głównych projektantów drugiej i zarazem ostatniej części cyklu. Ostrzegam jednak, że materiał zawiera spojlery.

Jedna z głównych wątpliwości, jakie do tej pory nie opuściły Avellone'a, dotyczy osoby Revana. Czy KotOR II nie powinien mocniej skupić sie na osobie Revana? Ostatecznie tak się nie stało, ale...

 

Nie wiem, czy to była diobra decyzja - powiedział Avellone. W czasie produkcji Knights of the Old Republic 2 podjęto wiele decyzji designerskich, wobec których po dziś dzień nie mam pewności, czy były dobre, czy nie; jedna z nich dotyczyła tego, że być może powinniśmy spróbować wprowadzenia Revana do kontynuacji w inny sposób.

Ale znowu, kiedy dyskutowaliśmy nad pomysłem na zrobienie trzeciej gry, pomyśleliśmy, że fajnie byłoby, gdybyśmy zapowiedzili, co Revan naprawdę robił w Knights of the Old Republic 1 i co przygotowywał na Knights of the Old Republic 2, a następnie doprowadzili to do końca i zamknęli trylogię, na co jednak nie dano nam szansy - kontynuował projektant Obsidianu.

Okazuje się bowiem, że KotOR 3 znajdował się już w fazie pre-produkcji! 

 

Zawsze lubiłem kreację Revana - tak samo mądrego i potężnego jak postać gracza, będącego o wiele lepszym strategiem, niż ujawnia to w pierwszej grze - stwierdził Avellone.

Pełny, bardzo interesujący wywiad, można znaleźć tutaj


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.