Legend of Grimrock II: ważne zmiany w systemie walki

Producenci z Almost Human nigdy nie ukrywali, że system walki w Legend of Grimrock II może znacznie różnić się od tego, który poznaliśmy w pierwszej odsłonie. Słowa te znalazły teraz potwierdzenie w nowym artykule na deweloperskim blogu studia.

Pierwszą z kluczowych zmian jest wprowadzenie do właściwości broni skali obrażeń oraz częstotliwości ataku (oryg. Cooldowns) w miejsce dawniejszych siły ataku oraz szybkości ataku. Dzięki temu system walki ma być bardziej przejrzysty, bowiem właściwości broni jasno określą, jak często można zadawać ciosy.

Druga z ważnych zmian dotyczy dodania do każdej broni "drugorzędnego ataku". O co chodzi? Otóż każda broń w Legend of Grimrock II będzie miała przypisany specjalny atak, np. zwykłego sztyletu będzie można użyć do rzutu i zadania obrażeń z dystansu. Niektóre rodzaje broni będą posiadać bardzo potężne "drugorzędne ataki", dlatego częstotliwość ich używania zostanie ograniczona "ładunkami". Kiedy owe "ładunki" się wyczerpią, możliwość korzystania ze specjalnego ataku przestanie być dostępna, dlatego najlepiej używać ich jedynie w szczególnie trudnych bitwach.

 

System nie jest jeszcze ukończony, dlatego należy brać pod uwagę, że przed premierą jego niektóre aspekty ulegną zmianie. Nie będą to jednak raczej zmiany drastyczne, bowiem ogólny koncept prezentuje się całkiem nieźle.

Więcej informacji na ten temat można uzyskać w oryginalnym artykule na blogu studia Almost Human.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.