Wielu graczy zastanawia się, dlaczego XCOM: Enemy Within zostało zapowiedziane jako pełnoprawny dodatek na konsole, chociaż posiadacze PC-tów i Mac-ów będą mogli kupić je jako DLC. Powód może być prozaiczny: rozszerzone materiały są zwyczajnie zbyt duże, aby stanowić DLC dla konsol.
Dla dodatku w wersji PC to było proste. Ale jeśli chodzi o konsole, [XCOM: Enemy Within] było zbyt duże. Skoro chcieliśmy dostarczyć tę samą zawartość graczom konsolowym, musieliśmy to zrobić jako osobny dodatek na płycie. Nie mogliśmy tego zwyczajnie zpatchować - powiedział starszy producent gry, Garth DeAngelis.
Jak więc widać, czasami wytłumaczenie decyzji deweloperów jest o wiele prostsze, niż mogłoby się to wydawać.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!