Wiedźmin 3: Dziki Gon skorzysta z technologii SpeedTree

Miłośników malowniczych, szczegółowo oddanych krajobrazów z pewnością ucieszy informacja, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie wykorzystywał technologię SpeedTree. Dzięki temu lasy i łąki w grze mają nabrać jeszcze większego realizmu.

 

W Wiedźminie 3 stworzyliśmy naprawdę oszałamiający ekosystem. Roślinność i drzewa w grze odgrywają bardzo istotną rolę w ogólnym odbiorze dzieła - powiedział Michał Stec, grafik studia CD Projekt RED. Bez bibliotek i narzędzi SpeedTree nie mielibyśmy możliwości zapewnić tego poziomu detali oraz interakcji w tak złożonych, zalesionych środowiskach - dodał.

Pracownik CDPR chyba nieco przesadził mówiąc o roli flory na ostateczny odbiór gry, której najsilniejszą stroną jak dotąd była fabuła. Niemniej, biorąc pod uwagę, że Wiedźmin i Wiedźmin 2: Zabójcy królów korzystywały z wcześniejszych wersji SpeedTree, o jakość graficzną roślinności możemy być raczej spokojni.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.