Legend of Grimrock II a kwestia umiejętności

System umiejętności w Legend of Grimrock był dobry, ale nie doskonały. Deweloperzy z Almost Human zdają sobie z tego sprawę, dlatego w kolejnej części gry możemy spodziewać się kilku zasadniczych zmian. To właśnie o nich traktuje najnowszy artykuł na deweloperskim blogu gry.

Nowy system zakłada, że każdy wydany punkt umiejętności ma być istotny. W związku z tym, zrezygnowano z "długich" drzewek umiejętności, które powodowały specjalizowanie się postaci w tylko kilku zdolnościach, a zamiast tego wprowadzono drzewka "krótkie", maksymalnie trzypoziomowe. Ogólnie nowy system ma sprawić, że umiejetności postaci będą przypominały "las mniejszych drzewek".

Nie jest to jedyna zmiana. Każda klasa i rasa otrzyma bowiem zestaw własnych, unikatowych umiejętności, które będzie mogła odrębnie rozwijać. Do tego perki i traity, lecz nie w osobnych zakładkach, a również w tym samym, zunifikwoanym systemie umiejętności.

Brzmi interesująco? W takim razie zachęcam do zapoznania się z pełnym artykułem, który znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.