Diablo III: zaprojektuj przedmiot legendarny

Czy uważacie, że przedmioty legendarne w Diablo III nie są faktycznie "Legendarne"? Są kiepsko zaprojektowane? Blizzard wyszedł właśnie z nową inicjatywą, w której zamierza wykorzystać fanowską kreatywność i poprawić ten aspekt gry. 

 

Zainspirowani ożywionymi dyskusjami dotyczącymi perspektywy zmian w systemie generowania przedmiotów (ang. „itemization”) – w szczególności tych legendarnych – w grze Diablo III, chcieliśmy poświęcić trochę czasu na rozwinięcie tematu ewolucji naszej filozofii projektowania i sposobu jej wdrażania, a także przypomnieć nasze plany względem przedmiotów legendarnych w dodatku Reaper of Souls.

Kiedy zabraliśmy się do pracy, doznaliśmy zbiorowego olśnienia – może zamiast opowiadać graczom o tym, jak przebiega proces projektowania przedmiotów, pokażmy im, o co w tym wszystkim właściwie chodzi?

Tak zrodził się pomysł na akcję „Zaprojektuj przedmiot legendarny”.

Pełny opis akcji można znaleźć tutaj. Wygląda to trochę tak, jakby Blizzard desperacko szukał nowych sposobów na poprawienie krytykowanego wszem i wobec dzieła. A może po prostu "Zamieć" gra na czas? Jak sądzicie?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.