Torment: Tides of Numenera: Kevin Saunders klaruje wizję Crises

Opisana w ostatniej aktualizacji Torment: Tides of Numenera mechanika Crises wywołała spore poruszenie wśród graczy, którzy wsparli projekt. W efekcie kierownik projektu, Kevin Saunders, postanowił wyjaśnić pewne zagadnienia związane z tym tematem.

Saunders odniósł się m.in. do postrzegania niebieskiego/czerwonego Tide jako zbyt prostego, zapewniając, że większość mechanizmów dzieje się zakulisowo i nie ma możliwości ich "podejrzenia" w takim stopniu, jak zaprezentowało to w przykładzie. Kierownik projektu wyjaśnił również, że konieczność wykonywania pewnych czynności w określonym limicie czasu będzie dotyczyła jedynie owych Crises, a nie całej gry; co więcej, niepowodzenie w wykonaniu takiej akcji nie zawsze musi utrudnić rozgrywkę,  dlatego nie powinniśmy się martwić, że nowy Torment stanie się rozrywką głównie dla najzręczniejszych graczy.

O pozostałych wątpliwościach i ich rozwiewaniu, m.in. tych związanych z implementacją mechaniki Crises, przeczytacie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.