Project Eternity: kilka słów o planowaniu produkcji

Nowa aktualizacja bloga Project Eternity nie wnosi zbyt wiele do naszej wiedzy na temat gry. Przedstawia za to w dość dokładny i interesujący sposób przebieg całego procesu tworzenia lokacji.

O szczegółowy opis pokusił się Brandon Adler, który jest odpowiedzialny za "centralne planowanie" poszczególnych posunięć deweloperów. W swoim artykule pracownik Obsidianu krok po kroku przybliża etapy tworzenia średniej wielkości lokacji, udowadniając, jak żmudny i długotrwały potrafi być to proces oraz jak ważne jest trzymanie się planu, kiedy pracuje się w małym zespole o ograniczonym budżecie.

Tekst Adlera to prawdziwa gratka dla wszystkich, którzy łączą swoją przyszłość z branzą gamedevu lub zwyczajnie interesują się tworzeniem gier od kuchni. Artykuł znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.