Nowa aktualizacja bloga Project Eternity nie wnosi zbyt wiele do naszej wiedzy na temat gry. Przedstawia za to w dość dokładny i interesujący sposób przebieg całego procesu tworzenia lokacji.
O szczegółowy opis pokusił się Brandon Adler, który jest odpowiedzialny za "centralne planowanie" poszczególnych posunięć deweloperów. W swoim artykule pracownik Obsidianu krok po kroku przybliża etapy tworzenia średniej wielkości lokacji, udowadniając, jak żmudny i długotrwały potrafi być to proces oraz jak ważne jest trzymanie się planu, kiedy pracuje się w małym zespole o ograniczonym budżecie.
Tekst Adlera to prawdziwa gratka dla wszystkich, którzy łączą swoją przyszłość z branzą gamedevu lub zwyczajnie interesują się tworzeniem gier od kuchni. Artykuł znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!