Deathfire: garść informacji o tworzeniu bohatera

Guido Henkel opublikował kolejny artykuł dotyczący mechaniki Deathfire: Ruins of Nethermore. W najnowszym tekście kierownik projektu skupił się na procesie tworzenia postaci.

Z artykułu wynika, że wykreowanie postaci będzie wymagało przebicia się przez kilka ekranów, na których wybierzemy rasę bohatera, jego profesję, atrybuty, umiejętności i... Wady. Te ostatnie to rzecz rzadko spotykana w nowoczesnych grach cRPG, a dobrze wykorzystana, może mieć bardzo duzy wpływ na jakość rozgrywki. Warto wspomnieć, że w procesie dystrybucji punktów swój udział będzie mieć (nie)lubiany rzut kostką. Widać więc, że nawet w tym aspekcie Deathfire zamierza "powrócić do korzeni gatunku".

Oprócz artykułu Henkela, w najnwoszej aktualizacji projektu znajdziecie również krótki wywiad z programistą gry, Michaelem Fladem. Pracownik G3 Studios opowiada w nim o swoim typowym dniu pracy, aktualnym zadaniu przy produkcji Deathfire i nie tylko.

Tekst w oryginalnej wersji możecie przeczytać pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.