Bloom: Memories i garść informacji o "moście"

Bloom: Memories z założenia nie ma być kolejnym Action RPG-iem. Projekt Studio Fawn ma pozwalać graczowi na rozwiązywanie konfliktów w sposób pozbawiony przemocy, a kluczem do tego jest mechanika "mostu".

Ów "most", jak tłumaczą twórcy, to miejsce, gdzie życiowa energia pokrywa zwykły świat oraz jego mieszkańców. Wewnątrz tej mistycznej sfery czas nie będzie płynął, jednak duchowa emanacja bohatera otrzyma możliwość wędrówki, badania nastroju napotkanych postaci, a nawet czegoś w rodzaju teleportacji. Możliwość poznania przyczyny, dla której dana istota jest nastawiona wrogo wobec gracza, może okazać się kluczowe dla "obłaskawienia" jej i uniknięcia siłowego starcia. Z biegiem czasu i rozwoju bohatera jego umiejętności będą rosły, co może doprowadzić do wielu interesujących scenariuszy.

Więcej o "mostach" przeczytacie w oryginalnym artykule, z którym można zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.