Dark Souls, pierwotnie wydany jedynie na konsole, doczekał się PC-towej konwersji, jednak delikatnie mówiąc, nie był to udany port. Obawy o podobną strategię wydania PC-towego sequelu serii są jednak bezpodstawe, o czym zapewnił w wywiadzie dla EDGE kierownik projektu, Yui Tanimura.
Rozumiemy i akceptujemy opinie, które otrzymaliśmy od fanów z całego świata, którzy grali w PC-tową wersję [Dark Souls]. Decyzja o konwersji na platformę PC była rezultatem petycji podpisanej przez graczy z całego świata. Naszym celem było wydanie PC-towej wersji tak szybko, jak to tylko możliwe, dlatego zdecydowaliśmy, by po prostu stworzyć port w najkrótszym możliwym czasie. W przypadku wersji PC Dark Souls II, produkcja gry będzie bazować na PC-cie - sprawimy, że najważniejsze cechy gry PC-towej otrzymają stosowne wsparcie, a także zrobimy co w naszej mocy, by odpowiedzieć w ten sposób na opinie użytkowników, jakie otrzymaliśmy - zapewnił Tanimura.
Cały wywiad, który dotyka m.in. zagadnienia next-genu oraz konkretnych usprawnie rozgrywki, możecie przeczytać tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!