Van Helsing II i "chimeryczna" maskotka

Neocore Games rozpoczęło przegląd funkcjonalności, które pojawią się w The Incredible Adventures of Van Helsing II. Na pierwszy ogień poszła Chimera - stwór, którego będzie można przywołać do pomocy w walce, jednakże odgrywający o wiele większą rolę w grze, niż zwykła "maskotka".

Chimera to unikatowy potwór, pochodzący ze sfer miesczących się poza realnym światem. Jej pochodzenie umożliwia wysyłanie istoty do jej macierzystego świata, gdzie będzie zbierać dla gracza złoto, artefakty, specjalne eliksiry lub esencje. Ponadto, z biegiem czasu chimera będzie ewoluować i rosnąć w siłę, choć aby utrzymać jej efektywność, Van Helsing musi się postarać o regularne "karmienie"...

Więcej informacji na temat chimery znajdziecie na oficjalnym blogu gry. Poniżej zamieszczam krótkie wideo, które przedstawia potwora w czasie akcji.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.