Pillars of Eternity: J.E. Sawyer o cechach i współczuciu do łotrów

Poza wspomnianym już pytaniem o retrospektywę dotyczącą Icewind Dale'a II, J.E. Sawyer przygotował również odpowiedzi na dwa pytania fanów związane z Pillars of Eternity. Główny projektant gry poruszył w nich kwestię cech postaci oraz współczucia wobec łotrów.

Pierwsze wideo trwa nieco ponad 7 minut i porusza kwestię cech. Sawywer omawia tutaj wady i zalety dwóch systemów rozwoju postaci - klasowego i bezklasowego - oraz to, jak wybrane rozwiązanie przekładają się na rozgrywkę w Pillars of Eternity.

 

Drugi film jest znacznie dłuższy - spędzicie przy nim blisko 19 minut. Wszystko dlatego, że zagadnienie współczucia do growych/filmowych/historycznych łotrów Sawyer postanowił omówić na bardzo licznych przykładach. Designer przedstawia problem z wielu różnych perspektyw, co czyni to wideo niezwykle cennym dla osób interesujących się projektowaniem gier "od kuchni". Oczywiście wszystko w kontekście Pillars of Eternity.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.