Runemaster: pierwszy dziennik deweloperski, nowy artwork

Johan Andersson, menedżer Paradox Interacrive, przygotował pierwszy z serii dzienników deweloperskich dotyczących najnowszej produkcji studia - Runemastera. Artykuł w dość ogólny sposób zarysowuje najważniejsze cechy gry.

W swoim tekście Andersson opowiada o tym, dlaczego deweloper znany ze historycznych strategii podjął się stworzenia mitologicznego cRPG-a, o swojej wizji gry, a także przybliża trzy główne filary projektu: nordycką mitologię, taktyczną walkę oraz "płynne" opowiadanie historii.

Artykuł znajduje się tutaj. Zajrzyjcie również do naszej galerii, gdzie już teraz możecie obejrzeć nowy szkic koncepcyjny z gry, przedstawiający bohatera należącego do rasy ludzi.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.