Divinity: Grzech pierworodny: beta prawie gotowa, cykl nocy i dnia poza grą

W najnowszej aktualizacji projektu Divinity: Grzechu pierworodnego studio Larian poinformowało, że beta gry jest już bardzo blisko ukończenia i zostanie udostępniona 1 kwietnia. Niestety, z uwagi na ilość bugów wymagających poprawek oraz konczące się fundusze, deweloperzy musieli podjąć decyzję o porzuceniu mechaniki cyklów dnia i nocy oraz związanych z nimi zajęć NPC-ów.

Decyzja ta zapewne sprawi zawód wiekszości fanów gier Larian. Niemniej, cykl dnia i nocy był ostatnim celem kampanii Kickstarterowej, który przecież nie został spełniony, choć Belgowie obiecali, że i tak stworzą tę mechanikę. Rzeczywistość jednak zweryfkowała te plany. Jeśli mielibyśmy wybierać pomiędzy cyklem dnia i nocy a niezabugowaną grą w dniu premiery, wybór jest chyba oczywisty.

W ostatnim czasie studio poczyniło spore postępy, zaś jego szef, Swen Vincke, postanowił je zaprezentować kręcąc długą przechadzkę po budynku Larian. Film trwa ponad 23 minuty, ale dobrze przedstawia zmiany, które wraz z początkiem kwietnia trafią w ręce graczy posiadających dostęp do bety. Wideo obejrzycie poniżej.

 

Na koniec warto wspomnieć o poniedziałkowej sesji na Twitchu, gdzie Vincke równie będzie pokazywał zmiany, które zaszły w becie Divinity: Grzechu pierworodnego. Początek transmisji na kanale Larian o godz. 18:00.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.