Animowanie świata Pillars of Eternity

Obsidian przygotował kolejny artykuł dotyczący kulis produkcji Pillars of Eternity. Członkini zespołu deweloperów, Rose Gomez, opisała w swoim artykule sposób tworzenia animacji w grze, a także liczne trudności, z jakimi muszą mierzyć się animatorzy studia.

Tekst prowadzi czytelnika od samego początku kreacji, czyli szkicu koncepcyjnego, aż do samego końca - gotowej animacji potwora lub postaci. O całym procesie przeczytacie tutaj, natomiast poniżej możecie obejrzeć krótki filmik prezentujący efekty pracy deweloperów Obsidianu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.