Wasteland 2: nowa wersja beta w przyszłym tygodniu

Chris Keenan opublikował kolejny obszerny artykuł dotyczący statusu prac nad Wasteland 2. Kierownik projektu przyznał w nim, że deweloperzy dodają ostatnie poprawki do nowej wersji bety, która powinna trafić do sieci w przyszłym tygodniu.

Czego mogą spodziewać się po tym buildzie posiadacze wczesnego dostępu do gry? Wersji Linuksowej, nowego interfejsu kupieckiego, dwóch nowych map (Missile Silo oraz Darwin Village), poprawionej umiejętności przywództwa, nowych wrogów z unikalną SI, a także usprawnień w balansowaniu gry oraz jej wydajności. To oczywiście nie wszystko - pełną listę zmian poznamy, kiedy nowa wersja bety zostanie już udostępniona.

Keenan w swoim artykule opowiedział również o kilku ważnych sprawach dotyczących samej produkcji gry. Poruszony został temat komunikacji systemów z graczem, dzieki czemu mamy pewność, że w grze zobaczymy tutorial; co więcej, będzie go można wyłączyć jednym kliknięciem. Ponadto kierownik projektu zaprezentował screen systemu wymiany barterowej, który jeszcze nie jest gotowy, a także opisał pokrótce Los Angeles. 

 

Czego oczekiwać po post-apokaliptycznym Mieście Aniołów? Będzie ono zawierać w sobie wiele mniejszych, bardzo zróżnićowanych lokacji, które stały się domem dla wielu dziwnych frakcji - Keenan wymienił tutaj Pistol Packing Priests, którzy stwierdzili, że nuklearna zagłada była dziełem Boga, lecz... Nie spełniła się do końca, dlatego ich celem jest dokończenie Jego woli - słowem lub karabinem. Wiele lokacji położonych w Los Angeles jest ściśle związanych z powszechnie znanymi miejscami lub budynkami, jak Hollywood, Watts Towers, czy LA Coliseum. Co ciekawe, terytorium Miasta Aniołów będzie tonęło w zieleni i silnie kontrastowało z terenami Arizony - ot, natura odebrała, co jej było od zawsze należne.

Na koniec warto wspomnieć o pewnej interesującej liczbie. Keenan przyznał, bazując na wynikach testerów, że przejście Wasteland 2 zajmuje przeciętnie 50 godzin, choć jeśli ktoś zamierza poznać grę w 100%, będzie musiał poświęcić na ten cel kilka(naście) godzin więcej. Całkiem niezły wynik, jeśli wziąć pod uwagę przeciętną długość gier fundowanych na Kickstarterze.

Jeśli interesują was szczegóły tworzenia Wasteland 2, zapoznajcie się z najnowszym artykułem Chrisa Keenana w całości. Jest dostępny tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.