Najnowsza aktualizacja projektu Pillars of Eternity pozwala nam po raz kolejny zajrzeć za kulisy produkcji. Nowy artykuł skupia się na muzyce, którą usłyszymy w czasie gry w dzieło Obsidianu.
Muzyka w Pillars of Eternity została podzielona na 4 kategorie, które są równoznaczne typom lokacji, gdzie dane utwory są odtwarzane, lub rodzajowi podejmowanych interakcji - chodzi tu oczywiście o miasta, tereny dzikie, podziemia oraz sceny walki. Justin Bell, kierownik działu audio, w swoim zasadniczo długim artykule opisał cały proces tworzenia muzyki na potrzeby gry - od swoich źródeł inspiracji, aż po finalny efekt. Ścieżka dźwiękowa jest daleko od ukończenia, jednak mimo wszystko deweloper postanowił podzielić się ze światem swoim pierwszym utworem, który usłyszymy w wiosce Dyrford. Odsłuchanie go jest możliwe poniżej.
Jeśli interesuje was pełny proces tworzenia muzyki do Pillars of Eternity, udajcię się od razu pod ten adres.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!