Pillars of Eternity: zza kulis muzyki

Najnowsza aktualizacja projektu Pillars of Eternity pozwala nam po raz kolejny zajrzeć za kulisy produkcji. Nowy artykuł skupia się na muzyce, którą usłyszymy w czasie gry w dzieło Obsidianu.

Muzyka w Pillars of Eternity została podzielona na 4 kategorie, które są równoznaczne typom lokacji, gdzie dane utwory są odtwarzane, lub rodzajowi podejmowanych interakcji - chodzi tu oczywiście o miasta, tereny dzikie, podziemia oraz sceny walki. Justin Bell, kierownik działu audio, w swoim zasadniczo długim artykule opisał cały proces tworzenia muzyki na potrzeby gry - od swoich źródeł inspiracji, aż po finalny efekt. Ścieżka dźwiękowa jest daleko od ukończenia, jednak mimo wszystko deweloper postanowił podzielić się ze światem swoim pierwszym utworem, który usłyszymy w wiosce Dyrford. Odsłuchanie go jest możliwe poniżej.

Jeśli interesuje was pełny proces tworzenia muzyki do Pillars of Eternity, udajcię się od razu pod ten adres.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.