Kingdom Come: Deliverance: majowy raport

Kolejny miesiąc prac nad Kingdom Come: Deliverance właśnie minął. Jak przebiegają prace nad historycznym cRPG-iem? Dan Vavra, kierownik projektu, postanowił opowiedziać o postępach w najnowszym artykule na blogu studia.

Oczywiście pierwszym z ważnych wydarzeń jest uruchomienie własnej platformy crowdfundingowej, która pozwala na finansowej wsparcie produkcji Kingdom Come: Deliverance wszystkim tym, którzy z jakiegoś powodu nie zrobili tego podczas kampanii na Kickstarterze, a chcieliby to uczynić. Vavra wspomniał również co nieco o problemach natury prawnej, z jakimi studio musiało się zmierzyć, by doprowadzić sprawę do końca.

Kwestia postępu w pracach nad grą nie jest jednak mniej ważna. Choć Vavra wciąż skupia się na kwestiach organizacyjnych, to pozostali pracownicy studia działają na pełnych obrotach. W efekcie przez ostatni miesiąc udało się m.in. stworzyć zaawansowany system łucznictwa, poprawić Si bohaterów gry oraz wiele animacji. Część z tych udoskonaleń można obejrzeć na poniższym filmie. Rozpoczęto również proces tworzenia zadań, jednakże na razie Vavra nie miał zbyt wiele do powiedzenia w tym temacie.

 

Jak więc widać, Kingdom Come: Deliverance powoli zmierza do fazy alfa. Trudno powiedzieć, jak wiele pracy pozostało deweloperom, by wykonać ten pierwszy milowy krok - być może następna aktualizacja, zaplanowana na czerwiec, wyjaśni nieco więcej w tym temacie.

Jeśli interesują was szczegóły powstawania gry, koniecznie zapoznajcie się z pełnym artykułem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.