Runemaster: profil Mistrza Run

Paradox Interactive przedstawiło trzecią i zarazem ostatnią klasę, w jaką będziemy mogli wcielić się w Runemasterze. Jest to tytułowy Mistrz Run.

 

Odyn, Wszechojciec, przebity własną włócznią Gungnirem, zawisł na dziewięć dni i nocy na drzewie świata, Yggdrasilu. Podczas owych dni i nocy Odyn poznał mądrość run, które mu władzę w dziewięciu światach. Każdego dnia uczył się dwóch magicznych pieśni, zaś każdej nocy poznawał dwie magiczne runy.

Odyn przeżył złożenie się w ofierze sobie, najwyższemu spośród bogów, i nauczył się sekretu seidr - magii, która wypełnia każde stworzenie w dziewięciu światach. Odyn, znany ze szczodrego dzielenia się swą wiedzą, pozwolił wybranym jednostkom, tzw. Mistrzom Run, zdobywać powoli władzę nad runami. Runy, którymi włada Mistrz Run, mogą ochraniać żołnierzy lub przywoływać Kulę ognia i Pioruny. Mistrz Run może wpływać na przebieg bitew poprzez osłabianie armii wroga, wzmacnianie swoich sojuszników lub zadawanie wrogowi potężnych obrażeń.

Oczywiście moce Mistrza Run będą się różnić w zależności od jego rasy, jednakże ujawnione na ten temat informacje są dość ogólnikowe. Po kilka kolejnych detali odsyłam natomiast do oryginalnego artykułu. Zachęcam również do zajrzenia do naszej galerii, gdzie już teraz można obejrzęć najnowszy szkic koncepcyjny, przedstawiający Mistrza Run elfów światła.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.