Kingdom Come: Deliverance i poszukiwania maszyny do klonowania

Tytuł newsa brzmi być może absurdalnie, jednakże jego ton nie odbiega od stylu ostatniego artykułu, który napisał na temat Kingdom Come: Deliverance kierownik projektu, Dan Vavra. O co chodzi?

W swoim długim tekście szef Warhorse Studios opowiada o problemach z work-flow wewnątrz studia, które ostatnio zostało zakłócone przez bardzo napięty grafik prac. Vavra wspomina również o tym, jak ciężko odrzucać nowe, dobre pomysły, które jednak zbytnio wydłużyłyby czas produkcji gry i odwróciły uwagę producentów od kluczowych zagadnień. Ogólnie, artykuł w bardzo ciekawy sposób opisuje, jak ciężką pracę musi wykonać studio tworzące kompleksową grę. Bynajmniej nie jest to zadanie, któremu mógłby podołać każdy.

Cały artykuł, okraszony kilkoma obrazami, jest dostępny tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.