Edytor Divinity: Grzech pierworodnego jeszcze przed premierą gry

Dobre wiadomości dla miłośników moddingu. Larian Studios wydało oficjalne oświadczenie, w którym zapowiedziało wydanie edytora Divinity: Grzechu pierworodnego na kilka dni przed premierą gry. Posiadacze Stamowej, wczesnej wersji D:GP otrzymają dostęp do toolkitu już 26 czerwca.

Tego samego dnia wszyscy, nie tylko aktualni posiadacze gry, będą mogli obejrzeć transmisję na Twitch.tv, w której deweloperzy zaprezentują narzędzia modderskie w akcji, po czym będą odpowiadać na pytania fanów. Poczatek o godz. 18:00.

Co oferują narzędzia modderskie?

  • Tworzenie nowych przygód zarówno w trybie dla jednego, jak i wielu graczy.
  • Modyfikowanie głównej kampanii lub stworzenie własnej.
  • Manipulowanie terenem oraz edytowanie modeli i tekstur.
  • Pisanie własnych historii i dialogów.
  • Tworzenie modeli zachowań i skryptów w przystępnych języku skryptowym.
  • Zmienianie obecnych lub dodawanie nowych umiejętności, statystyk i zaklęć.
  • Eksportowanie modów do Steam Workshop za pomocą pojedynczego kliknięcia.
  • Zarządzanie i dodawanie modów poprzez Steam Workshop lub wewnątrz gry.

Co ciekawe, w pierwszej wersji oświadczenia pojawiła się informacja, że narzędzia modderskie będą zawierać przykładowy mod - Symulator krowy! Kilka godzin później kierownik projektu, Swen Vincke, przeprosił na forum za "nieprofesjonalny artykuł" stwierdzając, że była to robota wersja tekstu i pojawiła się na stronie przez przypadek.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.