Jak to w większości przypadków bywa, po udanej kampanii na Kickstarterze deweloperzy InSomnii więcej pracują nad grą, a mniej komunikują się z fanami. Studio Mono postanowiło jednak przerwać milczenie, a nowe wieści są jak najbardziej pozytywne.
Po pierwsze, w przygotowaniu jest grywalne demo InSomnii, które zapewni 3-4 godzin rozgrywki. Ponadto deweloperzy planują przeniesienie gry na Unreal Engine 4, co pozwoli ominąć koszty związane z tworzeniem własnego silnika oraz middleware'u i zamiast tego skupić się całkowicie na tworzeniu InSomnii. Wreszcie ostatnia pomyślna wiadomość to prawdopodobne nawiązanie współpracy z Markiem Morganem - kompozytorem znanym z tworzenia ścieżek dźwiękowych do Falloutów, ostatnio pracującego nad Wasteland 2. Amerykanin posiada znakomite wyczucie post-apokaliptycznego klimatu, dlatego jego praca bez wątpienia znakomicie wpisałaby się w profil gry.
To właściwie wszystko, co na dzień dzisiejszy Studio Mono miało do przekazania. Kompletny artykuł przeczytacie pod tym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!