InSomnia: życie po Kickstarterze

Jak to w większości przypadków bywa, po udanej kampanii na Kickstarterze deweloperzy InSomnii więcej pracują nad grą, a mniej komunikują się z fanami. Studio Mono postanowiło jednak przerwać milczenie, a nowe wieści są jak najbardziej pozytywne.

Po pierwsze, w przygotowaniu jest grywalne demo InSomnii, które zapewni 3-4 godzin rozgrywki. Ponadto deweloperzy planują przeniesienie gry na Unreal Engine 4, co pozwoli ominąć koszty związane z tworzeniem własnego silnika oraz middleware'u i zamiast tego skupić się całkowicie na tworzeniu InSomnii. Wreszcie ostatnia pomyślna wiadomość to prawdopodobne nawiązanie współpracy z Markiem Morganem - kompozytorem znanym z tworzenia ścieżek dźwiękowych do Falloutów, ostatnio pracującego nad Wasteland 2. Amerykanin posiada znakomite wyczucie post-apokaliptycznego klimatu, dlatego jego praca bez wątpienia znakomicie wpisałaby się w profil gry.

To właściwie wszystko, co na dzień dzisiejszy Studio Mono miało do przekazania. Kompletny artykuł przeczytacie pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.