Hard West: kilka słów o artystycznej wizji

Na 10 dni przed końcem kampanii na Kickstarterze Hard West uzbierało już 76 tys. dolarów, a więc o 6 tys więcej niż było niezbędne. CreativeForge Games nie ustaje jednak w wysiłkach, by tę sumę jeszcze powiększyć - najlepszym tego przykładem jest nowy artykuł dotyczący artystycznej wizji twórców gry.

Głos w sprawie zabrał Remik Nowakowski, który kieruje wizualną stroną Hard West. Pracownik polskiego studia opowiada m.in. o tym, jak wiele wspólnego miał prawdziwy Dziki Zachód z filmowymi przedstawieniami oraz dlaczego CFG tworzy grę mroczniejszą, w klimacie tzw. Weird West. Wszystko to wraz z kilkoma screenami znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.