Shadowrun: Dragonfall: wersja reżyserska a zmiany w mechanice

Wersja reżyserska Shadowrun: Dragonfall to nie tylko nowe zadania, mapy i muzyka, ale i zmiany w samym rdzeniu gry - jej mechanice. Modyfikacjom różnych systemów gry poświęcono najnowszy dziennik deweloperski studia Harebrained Schemes.

Directror's Cut wprowadzi do rozgrywki sporo zmian, zwłaszcza w kwestii obrażeń zadawanych przez osłony oraz ciosów krytycznych, jak również nowy sposób kalkulowania pancerza. Znaczącej modyfikacji doczeka się również SI przeciwników, która będzie teraz reagować na poczynania gracza w bardziej inteligentny sposób. Ostatnią wartą wspomnienia nowinką jest możliwość "pożyczania" ekwipunku oraz zaklęć członkom swojej drużyny, dzięki czemu będą oni używać innego sprzętu niż domyślnie przypisany.

Zmiany w mechanice Shadowrun: Dragonfall zawierają w sobie znacznie więcej niuansów, niż wymieniłem powyżej, dlatego zainteresowanych odsyłam do oryginalnego artykułu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.