Dodanie klasy nekromanty to nie jedyna nowość, z jaką spotkamy się niedługo w Age of Wonders III. Triumph Studios planuje również zdywersyfikować istniejące w grze rasy, aby jeszcze bardziej urozmaicić rozgrywkę.
Od premiery gry jej twórcy zauważyli, że pewne aspekty rasowe zostały nie do końca dobrze zbalansowane. Przykładowo, miasta krasnoludów i orków nie posiadają odpowiedniej ekonomicznej premii, co wkrótce ma się zmienić. Pewne zmiany dotkną również samych jednostek, które od tej pory mają się różnić nieco bardziej niż "tarczą i statystykami". Do gry powróci również Goblin Butcher, jedna z ulubionych formacji w Age of Wonders: Shadow Magic.
Wszystkie wymienione zmiany to jedynie wierzchołek góry lodowej. Triumph Studios na razie nie zamierza odkrywać więcej kart, jednakże jedno jest pewne: wszystkie modyfikacje rasowe zostaną wprowadzone poprzez patcha, a więc osoby niezainteresowane kupnem nowego dodatku do Age of Wonders III również będą się mogły nimi cieszyć.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!