Wiedźmin 3: Dziki Gon - pytania i odpowiedzi deweloperów

Na trzy miesiące przed premierą Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu w głowach niejednego miłośnika serii musi gromadzić się wiele pytań. Na te, które ostatnio zostały zwerbalizowane, deweloperzy z CD Projekt RED postanowili odpowiedzieć.

Oto kilka z nich:

 

W jaki sposób działać będzie system parowania i kontrowania? Czy podobnie jak w Wiedźminie 2 opiera się na odpowiednim wyczuciu chwili na wykonanie kontry?

System walki opiera się na wyczuciu czasu, szybkim refleksie i wiedzy kiedy uderzać, a kiedy przejść do defensywy. Gracz ma wiele opcji do wyboru. Uniki nie są już ograniczone tylko do przetoczenia się po ziemi, można nie tylko kontrować i blokwać, ale także odbijać nadlatujące pociski. Chcieliśmy ulepszyć każdy aspekt walki, tak aby stała się bardziej responsywna i dopracowana.

Chciałbym wiedzieć, czy Geralt ma jakieś specjalne ataki gdy walczy mieczem i magią?

Geralt może używać specjalnych ataków zarówno w trakcie walki mieczem, jak i w trakcie używania Znaków. Każdy Znak ma teraz dwa różne sposoby użycia. Aard (pchnięcie telekinetyczne) może być rzucony w określonym kierunku, albo bezpośrednio pod nogi Geralta, tak aby potężną falą energii odepchnąć otaczających go przeciwników.

W trakcie walki mieczem uderzenia specjalne można wykonywać tak przy użyciu lekkiego jak i ciężkiego stylu. Jeden z takich ataków możecie zauważyć w naszym filmie w którym wiedźmin śledzi i zabija Gryfa - to potężny cios znad głowy.

Czy możecie bardziej szczegółowo wytłumaczyć jak będą działać sekwencje podwodne? Czy Geralt, na przykład, może polować na podwodne stworzenia? Czy może nurkowanie ograniczać się będzie do poszukiwania skarbów/przemieszczenia się pomiędzy lokacjami? Czy pod wodą można korzystać ze znaków i umiejętności?

Krótka odpowiedź brzmi: będzie mnóstwo okazji do tego żeby pływać i nurkować. Czasem zmusi Was do tego jakiś quest, innym razem rzucicie się w odmęty z własnej nieprzymuszonej woli, powodowani chęcią odkrywania nieznanego. Woda (i to co znajduje się pod powierzchnią) to ważny element naszego ekosystemu i chcemy abyście mogli bez skrępowania się w nim zanurzyć (dosłownie i w przenośni).

W trakcie nurkowania Geralt może korzystać z kuszy, ale nie może używać znaków i walczyć mieczem.

Wiecej pytań oraz odpowiedzi twórców gry znajdziecie w niniejszym artykule.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.