Larian Studios podsumowuje 2014 rok

Pudełkowa wersja Divinity: Original Sin właśnie zawitała do sklepów w Stanach Zjednoczonych. Larian Studios uznało, że to dobry moment, by podsumować zbliżający się do końca rok.

Dla belgijskiego studia były to niezwykle ważne 12 miesięcy, ponieważ w ich trakcie do sprzedaży trafił wspomniany wyżej tytuł. Deweloperzy postanowili więc przypomnieć najważniejsze momenty produkcji oraz poprawiania Divinity: Original Sin, jakie miały miejsce w 2014 r. Zobaczcie sami.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.