Torment: Tides of Numenera a Wysiłek bohaterów

Najnowszy dziennik deweloperski dotyczący Torment: Tides of Numenera rozpoczyna się od pierwszego, interesującego screena, który przedstawia Zatopiony rynek w oazie M'ra Jolios. To jednak nie owe miasto jest głównym tematem tekstu, a mechanika Wysiłku.

O tym niezwykle ważnym systemie opowiedział jego projektant, Adam Heine. Dlaczego Wysilek jest tak ważny w świecie Numenery? Otóż z jego pomocą wykonanie niektórych czynności, takich jak otwieranie skomplikowanych zamków czy rozbrajanie pułapek, staje się łatwiejsze lub przynajmniej "wykonalne". Wpływ na powodzenie takowej akcji mają również poziom trudności zadania, a także cechy oraz umiejętności postaci. Jak więc widać, jest to dość rozbudowany system, który ma uczynić nowego Tormenta grą pełną wyzwań.

Jeśli interesują was szczegóły tego zagadnienia, koniecznie zapoznajcie się z długim artykułem Heinego, który dostępny jest tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.