Dragon Age: Inkwizycja: za kulisami tworzenia efektów specjalnych

IGN kontynuuje swój cykl rozmów z deweloperami BioWare'u na temat kulisów tworzenia Dragon Age: Inkwizycji. Gościem ostatniego nagrania był Ryan Rosanky, a tematem przewodnim zastosowane w grze efekty specjalne.

W trakcie wywiadu starszy grafik BioWare'u poruszył kwestie takie jak magiczne efekty samodzielnie tworzonych przedmiotów, ewolucja niektórych zaklęć, czy też efekty specjalne widoczne bezpośrednio w otoczeniu. O szczegółach posłuchacie poniżej.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.