Deus Ex: Bunt Ludzkości: kolejny dziennik deweloperski

René-Martin Pauzé kontynuuje swoją sentymentalną podróż do czasów produkcji Deus Ex: Buntu Ludzkości. W najnowszym artykule pracownik Eidos Montreal dzieli się swoimi przemyśleniami na temat tworzenia Detroit, miejskiego "ośrodka" gry.

Kierownik opowiada o tym, dlaczego amerykańskie przemysłowe miasto stało się pierwszą lokacją stworzoną w grze, a także inspiracjach, na podstawie których kierował się jego zespół. Wśród tych ostatnich nie zabrakło takich tytułów jak The Darkness, Vampire: The Masquerade - Bloodlines, czy pierwszego Deus Exa.

Jeśli interesują was kulisy tworzenia Deus Ex: Buntu Ludzkości, nie możecie przegapić tego artykułu. Przeczytacie go tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.