Underworld: Ascendant: kilka słów o fundamentach gry

Nie od dziś wiadomo, że stworzenie fundamentów to zazwyczaj najtrudniejsza czynność. Przekonują się o tym właśnie deweloperzy studia OtherSide, które rozpoczęło pracę nad Underworld: Ascendant.

W pierwszej kolejności twórcy gry musieli opłacić podatki z kwoty zebranej na Kickstarterze oraz kupić niezbędny sprzęt i licencje, lecz nie o tym traktuje najnowszy dziennik deweloperski. Artykuł skupia się jednak na zagadnieniach stricte technicznych. Chris Siegel, starszy producent Underworld: Ascendant, pierwszą część swojego wywodu poświęcił fizyce w grze oraz jej wykorzystaniu w zakresie pułapek, natomiast drugą kwestiom oświetlenia oraz tekstur na silniku Unity 5.0, który stanowi rdzeń projektu. Artykuł zainteresuje więc przede wszystkim pasjonatów najnowszych technologii, zaś przeczytacie go tutaj.

Przy okazji warto wspomnieć, że już jutro o godz. 17:00 na oficjalnym kanale Twitch.tv deweloperzy gry będą transmitować rozgrywkę z jednego ze swoich minionych hitów - Ultima Underworld II. Jest to znakomita okazja do powspominania starych, klasycznych cRPG-ów - polecam!


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.