Chris Siegel, jeden z projektantów Underworld: Ascendant, pokusił się o napisanie nowego dziennika deweloperskiego. W swoim tekście poruszył bardzo interesujące zagadnienie, a mianowicie, ekologię świata gry.
Jak zapewnił Siegel, Underworld: Ascendant będzie posiadało bardzo zaawansowany system naturalnej ekologii, zupełnie niezależny od gracza. Niemniej to właśnie gracz będzie mógł zmieniać swoje otoczenie poprzez podejmowanie konkretnych decyzji.
Jako przykład Siegel podał decyzję o budowie tamy na podziemnej rzece, dzięki czemu powstanie zbiornik bardzo pozytywnie wpływający na lokalną społeczność krasnoludów. Z drugiej strony budowla sprawi jednak, że w swoim górnym biegu rzeka wyschnie, a wraz z nią znikną niektóre rośliny. To zmusi roślinożerców do migracji, co z kolei negatywnie wpłynie na drapieżniki, które bez odpowiedniej ilości pożywienia, mogą zacząć atakować wioski mrocznych elfów.
Jak więc pokazuje przykład, deweloperzy Underworld: Ascendant stawiają sobie bardzo ambitne cele. Więcej informacji o ekologii ich podziemnego świata znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!