W poprzednim artykule Chris Siegel, starszy producent Underworld: Ascendant poruszył kwestię ekologii w Stygijskiej Otchłani. W kolejnej opdsłonie tekstu poruszył jeszcze jeden ważny aspekt towarzyszący temu podziemnemu światu: lawę.
Siegel opisał dwa typy tej gorącej substancji, jakie występują w naszym świecie, oraz kilka pomysłów na wykorzystanie jej w grze. Jak bowiem stwierdził producent, lawa posiada o wielki potencjał, by być istotnym czynnikiem zmieniającym otoczenie, a nie jedynie przeszkodą, którą należy przeskoczyć. Więcej o zastosowaniu produktu wulkanicznych erupcji w Underworld: Ascendant przeczytacie tutaj.
Deweloperzy wspomnieli również, że wczoraj rozoczęła się wysyłka cyfrowych kluczy Ultima Underworld I & II. Każdy, kto wsparł projekt studia OtherSide kwotą równą lub większą 75 dolarów, powinien wkrótce otrzymać przesyłkę, ktora po dopełnieniu kilku formalności pozwoli mu cieszyć się klasycznymi cRPG-ami studia Looking Glass.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!