Underworld: Ascendant a kwestia ognia

Tworząc Underworld: Ascendant, deweloperzy ze studia OtherSide starają się wyjść poza utarte schematy w niemal każdym aspekcie swojej gry. Nie inaczej ma być w przypadku ognia.

Działanie tego żywiołu w grach jest zazwyczaj mocno ograniczone. OtherSide pracuje więc nad systemem, który pozwoliłby "podpalać" Stygijską Otchłań w czasie rzeczywistym. Chodzi więc nie tylko o zadawanie obrażeń od ognia, ale również palenie mostów, podpalanie wrogów czy łatwopalnych budowli. Całość zapowiada się naprawdę interesująco, o ile oczywiście deweloperom uda się stworzyć system, który udźwignie silnik Unity.

Cały artykuł inżyniera Underworld: Ascendant, Jeffreya Kesselmana, która porusza kwestię ognia od strony technicznej, możecie przeczytać tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.