Tim Stellmach, starszy projektant Underworld: Ascendant, przygotował kolejny dziennik deweloperski na temat produkcji gry. Tym razem pracownik studia OtherSide opisał swoje refleksje na temat systemu magii, jaki pojawi się w opracowywanym właśnie projekcie.
W swoim artykule Stellmach wspomina systemy magii z Ultima Undeworld 1 oraz 2 i przedstawia ich mocne oraz słabe strony. Mechanika stworozna na potrzeby Underworld: Ascendant będzie czerpać rzecz jasna z najlepszych wzorców. Deweloperzy planują, by dotychczasowy system, który oparty był na wybieraniu następujących po sobie run. To miałoby jeszcze bardziej "ożywić" magię i tym samym stworzyć bardzo elastyczny "język", w którym poszczególnie słowa stanowiłyby o charakterze zaklęcia. Na bliższe szczegóły przyjdzie nam jednak jeszcze trochę poczekać.
Deweloperzy postanowili również przypomnieć, że post-Kickstarterowa zbiórka pieniędzy zbliża się do kolejnego celu, czyli 900 tys. dolarów. To oznacza, że niemal na pewno Underworld: Ascendant zostanie przetłumaczone na dodatkowe języki. Kolejnym celem będzie dodanie do gry ogromnego obszaru Necropolis. Aby jednak tak się stało, w ciągu najbliższych miesięcy kampania musi pokonać barierę 950 tys. dolarów, co wydaje się jak najbardziej prawdopodobne.
Więcej informacji o systemie magii oraz nowych celach kampanii znajdziecie tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!