Wiedźmin 3: Dziki Gon: patch 1.03 już dostępny

Wiedźmin 3: Dziki Gon, najnowsze dziecko CD Projekt RED, mimo miesięcy łatania nie ustrzegło się błędów. Część z nich poprawia świeżo wydany patch 1.03.

Łatka skupia się na poprawie stabilności i wydajności gry, a także dodaje nowe opcje graficzne. Pełna lista zmian prezentuje się następująco:

  • Poprawa stabilności gry i interfejsu użytkownika
  • Ogólna poprawa wydajności, opymalizacja wydajności podczas przerywników filmowych
  • Redukcja nagłego pojawiania się roślin po zmianie parametru gęstości roślinności
  • Poprawa wydajności systemu Nvidia Hairworks
  • Podniesienie wartości filtrowania anizotropowego do x16 na poziomie Ultra
  • Rozszerzenie możliwości modyfikacji filtra ostrości z wł/wył na wył/Niskie/Wysokie
  • Poprawne wyświetlanie krwi na wodzie
  • Poprawa błędu, który umożliwał strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC
  • Poprawa menu
  • Poprawa błędu, który powodował problemy z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
  • Poprawa błędu, który powodował blokowanie się kursora podczas przewijania mapy
  • Poprawa ostrości mapy świata
  • Poprawa responsywności gry podczas korzystania z klawiatury
  • Poprawa brakujących tłumaczeń w interfejsie użytkownika
  • Poprawa rzadkiego błędu występującego podczas wybierania dialogu
  • Rostan Muggs powraca
  • Poprawa mniejszych błędów związanych z efektami dźwiękowymi

Na konsolową wersję łatki trzeba będzie jeszcze poczekać - polski deweloper nie uściślił jednak jak długo.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.