Wiedźmin 3: Dziki Gon, najnowsze dziecko CD Projekt RED, mimo miesięcy łatania nie ustrzegło się błędów. Część z nich poprawia świeżo wydany patch 1.03.
Łatka skupia się na poprawie stabilności i wydajności gry, a także dodaje nowe opcje graficzne. Pełna lista zmian prezentuje się następująco:
- Poprawa stabilności gry i interfejsu użytkownika
- Ogólna poprawa wydajności, opymalizacja wydajności podczas przerywników filmowych
- Redukcja nagłego pojawiania się roślin po zmianie parametru gęstości roślinności
- Poprawa wydajności systemu Nvidia Hairworks
- Podniesienie wartości filtrowania anizotropowego do x16 na poziomie Ultra
- Rozszerzenie możliwości modyfikacji filtra ostrości z wł/wył na wył/Niskie/Wysokie
- Poprawne wyświetlanie krwi na wodzie
- Poprawa błędu, który umożliwał strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC
- Poprawa menu
- Poprawa błędu, który powodował problemy z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
- Poprawa błędu, który powodował blokowanie się kursora podczas przewijania mapy
- Poprawa ostrości mapy świata
- Poprawa responsywności gry podczas korzystania z klawiatury
- Poprawa brakujących tłumaczeń w interfejsie użytkownika
- Poprawa rzadkiego błędu występującego podczas wybierania dialogu
- Rostan Muggs powraca
- Poprawa mniejszych błędów związanych z efektami dźwiękowymi
Na konsolową wersję łatki trzeba będzie jeszcze poczekać - polski deweloper nie uściślił jednak jak długo.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!