Wiedźmin 3: patch 1.04 już dostępny

Poprawienia Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu trwa w najlepsze. Dzisiaj do sieci trafił patch 1.04, a jego najważniejszą cechą jest bez wątpienia dodanie możliwości dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.

Oto pelna lista zmian:

 
  • Wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.
  • Naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych.
  • Wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie.
  • Wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych.
  • Rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach.
  • Poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych.
  • Ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra.
  • Zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks.
  • Dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie.
  • Poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry.
  • Wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab.
  • Zaktualizowano ikonę gry.
  • Powiększono rozmiar okna z łupem.
  • Poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu.
  • Ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy.
  • Wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta.
  • Uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry.

Łatka jest już dostępna za pośrednictwem platform Steam i GOG. Wersje konsolowe patcha pojawią się wkrótce.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.